Advertisment

Monday 10 February 2014

kANG gArY sONG jI hYO

aSSAlamualaikuM..

Kamek harini nak citer kOrea sebab kamek sukak Korea...

Muheheh...bukan cerita apa sangat...dah lama tak tengok siri rialiti Running Man...Aku sebenarnya suka sangat dengan Gang Rary...sebab dia hensem sangat. Ada sepesen rambut kalau dia buat memang hensem sangat...dengan mata sepetnya tu kan..tapi cari punya cari tak jumpa pun..hahah.

Apetah lagi kalau dia mengayat Song Ji Hyo..alalala...sweet sangat ayat-ayat die. Spontan gitu.

Dengarnya dia akan jadi cameo dalam serial lakonan Song Ji Hyo bertajuk 'Emergency Couple'..like ..like..like..haha..mesti best kan. Apa yang aku dengar kehadiran Gary di set je dah buat crew-crew happening dengan gelagatnya.kalo tak silap juga dia akan muncul dalam episod 6. So sama-samala kita tunggu ye..Errmm..Nak tengok dekat mana??....pandai-pandaila kita bersama nenggooglenye nanti ye..aku pun tak tau...ada sapa-sapa yang tau boleh kasi habaq sikit na >_<

Apa-apa pun aku wish (walaupun aku tau Gary takkan baca blog aku ni) Gary success walaupun dalam bidang lakonan ataupun nyanyiannya.

No comments:

Post a Comment