Advertisment

Friday 11 April 2014

Mood nak behenti keja

Assalamualaikum

Masa berlalu cepat sangat. Rasanya baru je lagi hantar surat berhenti kerja. Tup tup lagi dua minggu je lagi dah habis tempoh edah ea :(

Segalanya just berserah pada tuhan. Dua tiga hari ni baru nak terpikir...betul ke aku ni nak jadi full time housewife...

Tak keja..jaga anak jela..lepas tu ..macam mana keadaan duk tempat baru nanti..

Tak keja, duit xmasuk...sebelum ni selalu pegang duit sendiri...dugaan..nak behenti gaji pun naikkk..hahaha..hanya mampu cakap rezeki aku dekat tempat kerja ini adalah untuk setakat ni je :)

Sebelum ni hujung minggu je dengan husband..sekarang 7 hari seminggu, sebulan...ermmm, ok ke..minta-minta aku dapat menjadi seorang wife yang terbaik..mama yang terbest untuk anak-anak (cess...anak baru sorang)

Dekat-dekat nak benti keja ni plak office @ department kitarang mungkin akan dibubarkan. So aku xdela rasa apa sangat..just member2 la nanti mungkin kena joint department lain..

Kerja???...yes aku dapat lari dari keserabutan kerja...bos-bos and member cakap "best la kamu lepas ni.."...

Best ke??..memeng best, tak perlu pikir pasal kerja..tapi kerja itu buat kita berfikir..bercampur dengan orang-orang hebat...ingat senang ke nak senang (ayat palapes dulu2..kofkofkof)

"InsyaAllah..aku berserah segalanya pada-Mu..just aku pohon diberikan kekuatan untuk menjadi yang terbaik buat semua...aku hanya hamba yang lemah..merancang atas hidup yang sekejap ini. Perancangan-Mu adalah yang terbaik..amin."

No comments:

Post a Comment