Advertisment

Sunday 14 July 2013

~Nota RIndu~

Wiwittt...tak boleh belah kan tajuk..hehe

Actually ni adalah sebab dan gara-gara kena tinggal dengan suami...hohoho. Bukan kena tinggal macam mana pon...ujung minggu je dapat  jumpa husband, dia balik dari Johor dan saya tinggal and keja di Lumut.

So bila dah hari Ahad malam Isnin kena la beliau pulang ke Johor untuk bekerja selama 5 hari...nnt hujung minggu balik Lumut semula.

Setiap kali hantar ke stesen bus, balik duduk dalam kereta sure nanges punya. Tersedu-sedu camtu. Makin dekat nak deliver ni kan, makin sensitive pula saya.

Adalah pesanan-pesanan yang saya rasa berguna untuk share dengan semua darinya disini...ini adalah perbualan dalam bentuk SMS ye :)

Saya : Syukur sangat dengan sume nikmat y Allah bg tuk mama...papa y baek, bby y chat InsyaAllah..apa lg nikmat Allah y nak kita dustakan

Husband : AlhamduLillah..sykr sj xckup, nikmat y baik pun ujian tuk kita..jngn pernah kufur nikmat...doakan saudara kita dekat Mesir n Syria

Saya : InsyaAllah papa..kdg2 mama lemah, mama cian ingt mak ayah abah, cian papa balik tiap2 mggu,cjuk,keje lg..mama jd cdey

Husband : Selalu muhasabah, kuatkan diri, nasib kita terlalu kecil kalo nak dibandingkan dengan saudara-saudara kita .. Papa redha, tawakkaltu ala ALlah..ingat Allah, InsyaAllah hati jadi tenang




No comments:

Post a Comment