Advertisment

Wednesday 8 May 2013

Just Mom Pregnancy Cloth

Assalamualaikum..

Hi..harini plan nak buat entry pendek je sebab xde banyak masa...hu, sebok la sangat kan :)

Saya nak share pasal baju mengandung/Pregnancy Cloth (PC). Saya seorang yang memilih dalam membeli barang. Tak berapa kesah pasal harga..kalo baju tu harganya murah tapi kualitinya bagus, saya atau sesiapa saja mesti akan beli kan..then kalo baju mahal and ada kualiti pun saya akan beli.

Seperti....ceweahhh...baju yang dekat tempat ni...Just Mom. Ini link ke web tu ....bagi saya memang best sebab kainnya berkualiti dan harga pon xdela mahal or murah sangat. Tapi kalau jadi member dapat la discount murah2 ckit..masa beli haritu dapat discount 10%-30%. Masa tu beli kalau tanpa discount harga dalam RM3++. Tapi lepas discount dapatla dalam RM 26+.

Kalau nak beli direct dari kedai, Just Mom ni saya jumpa butiknya di Ipoh sahaja ok. Dekat Greentown, belakang Affin Bank. Baju yang saya beli seperti di bawah
Saya beli yang warna pink >!<


Baju macam dekat pict 2, saya beli yang warna pich


Antara baju yang saya beli seperti yang saya pakai di entry ini.

No comments:

Post a Comment