Advertisment

Wednesday 6 February 2013

Berita gembira~~


Dulu selepas kahwin kalau tak datang period je dalam sebulan dua saya cepat2 buat pregnancy test tapi hasilnya takde apa2...keciwa kan..

Sebab tu walaupun selepas bulan 9/2012 lama saya tak datang period sampaila bulan 11..saya buat tak tau je. Antara masa tu sempat lagi ikut camp, main paintball, flying fox....tapi tak sedar diri rupa2nya pregnant dalam 4 minggu da. Sebab apa saya buat biasa je sebab saya memang mengalami irregular period dari zaman anak dara lagi.

Husband rasa badan saya macam ada perubahan skit dan sebab tu saya rasa nak buat pregnancy test.Balik kerja saya beli pregnancy test dan malam dalam pukul 2 saya buat test...dan AlhamduLillah double line. Perasaan masa tu bedebar2....gembira, tak percaya semua ada. Message bagitau husband, tentula dia pon gembira sangat2.  Kemudian pergi scan, dah doctor bagitau saya hamil 6 mingggu... :)


So setakat ni je, nnt saya update kalau rajin la kan...cerita week2 y seterusnya bergelar seorang yang mengandung..salam.

No comments:

Post a Comment